full screen background image
Muzika za vašu dušu

GUBLJENJE KILOGRAMA NIJE LAKO: Postoji 7 krivaca u čaši zbog kojih se lakše gojimo!

Gubljenje kilograma nije nimalo lak posao. Pravilna ishrana i redovno vežbanje ključni su, ali jednako je važno da pripazite i na ono što pijete.

 

1. Punomasno mleko
Mleko je važno za zdravlje kostiju i zuba. Ali, ako je vaš cilj mršavljenje, onda biste trebali smanjiti upotrebu punomasnog mleka i potražiti izvor kalcijuma u drugim proizvodima koji nisu mlečni, poput brokolija i žitarica.

 

FOTO: PROFIMEDIA

2. Proteinski šejk
Ishrana bogata proteinima je vrlo važna, pogotovo ako vežbate i želite izgraditi mišićnu masu. Međutim, onda treba da izbegavate ovakve šejkove posle treninga.

 

3. Svež sok
Sveži sokovi dobra su opcija s vremena na vreme, ali njihovo prečesto i prekomerno ispijanje nije idealno. Sadrže veliki broj kalorija i šećera, pa neće pomoći pri gubitku kilograma.

 

FOTO: PROFIMEDIA

4. Smuti
Odlično piće koje je puno svežeg voća i ostalih namirnica po vašem ukusu, ali ako ga smatrate obrokom svaki dan u prekomernoj količini onda su velike šanse da ćete dobiti na težini, a ne izgubiti.

 

5. Koktel
Koktelima retko ko može odoleti, ali stvarno biste trebali. Naime, voćni kokteli i oni koji sadrže više alkoholnih pića prepuni su kalorija. Onda barem umesto koktela odaberite ona alkoholna pića koja sadrže puno manje kalorija.

 

FOTO: PROFIMEDIA

6. Posebna kafa
Velik broj osoba započinje svoj dan ispijajući kafu. Ako pijete posebne kafe poput one s mlekom, kapućina i sa dodatnim šećerom, šlagom, mlekom ili sirupima, onda ispijate i velik broj kalorija.

 

7. Energetski napitak
Oni koji nisu obožavatelji kafe često znaju posegnuti za energetskim napitcima. Ono na što trebate obratiti pažnju jest hranjiva vrednost, odnosno broj kalorija i količina šećera, jer većina takvih napitaka upravo ima itekako visok udeo kalorija i šećera.

 




Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Linkovi za preuzimanje i slušanje